Contact  
Strada: Roscani, Nr.2A, Iasi, RomaniaTel: +40 738 568 763Email: contact@alexysresidence.ro

TERMENI SI CONDITII

CONDIȚII DE REZERVARE

  • Rezervările se pot face folosind sistemul de rezervare de pe site sau contactând Recepția pe adresa de e-mail contact@alexysresidence.ro sau la numărul de telefon +40 738 568 763.

  • Pentru a finaliza o rezervare cu confirmare instantă pe site-ul hotelului trebuie introduse datele unui card de credit valabil, deținut legal de către titularul rezervarii.

  • Achitarea cazării precum și a oricăror altor costuri suplimentare va fi efectuată cel tarziu la predarea camerei în ziua de plecare. Ne rezervăm dreptul de a încasa contravaloarea cazării la check-in.

  • Rezervările nu pot fi modificate ulterior, iar tariful este nerambursabil în caz de anulare.

Rezervările se anulează din oficiu fără cauțiuni și fără obligații ulterioare în următoarele situații:

  • în cazul neplății la termen a avansului solicitat;

  • în caz de forță majoră din partea turistului sau a unității;

  • în cazul neprezentării turistului pentru check-in până la ora 16.00 în ziua stabilită fără a anunța motivele întârzieri;

  • în cazul absenței a unui răspuns al turistului în termen maxim de 24 de ore de la solicitarea rezervării.
  • Cererile de rezervare/ modificare/ anulare transmise Recepției se preiau pe toată perioada săptămânii, de Luni până Duminică, între 08:00 – 18:00. Pentru rezervările individuale, vă vom confirma sau infirma disponibilitatea, în scris, în cel mult 24 ore de la primirea comenzii. Confirmarea se face prin transmiterea unui formular care cuprinde toate detaliile rezervării: număr unic de confirmare, numele și prenumele titularului rezervării, perioada de cazare, tarif, servicii incluse, modalitate de plată. Turistul are obligația de a verifica corectitudinea datelor înscrise în confirmarea rezervării. Orice modificare ulterioară adusă unei rezervari deja confirmate se va accepta în limita locurilor disponibile, la data anunțării modificării. În situația unei supra rezervări, se va încerca intermedierea unei rezervări la un alt apartament, la aceleași standard. Pentru perioade mai lungi de 2 nopți ne rezervăm dreptul de a solicita, după caz plata unui avans de min 30% din costul total al cazării la momentul rezervării sau garantarea din partea turistului, cu card a sumei totale.

CONDIȚII DE ANULARE

IMPORTANT:

  • Nu se percepe nici o taxă dacă rezervarea se anulează cu doua zile înainte de sosire.
  • Va rugam sa retineti, daca rezervarea este anulata, modificata sau in caz de neprezentare, in cele doua zile pana la sosire, va fi incasat pretul total pentru rezervare.

ALTE INFORMAȚII

  • Apartamentul este disponibil pentru client începand cu ora 14:00 (check-in) și se va elibera până cel târziu la ora 11:00 (check-out).

  • Tarifele sunt afișate în LEI, plata făcându-se în moneda națională.

  • Vârsta minimă pentru rezervarea unui apartament este 18 ani, minorii vor fi obligatoriu însoțiți de (un) adulț(i).

  • Camerele nu pot fi dotate cu paturi suplimentare.

  • Nu primim rezervări cu animale de companie.

  • Ofertele practicate se vor confirma pe baza disponibilității și diferă în funcție de tipul de apartament rezervat.

  • În perioada manifestărilor expoziționale și a evenimentelor de anvergură desfășurate în Municipiul Iași ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe site și să solicităm plata integrală în avans pentru serviciile hoteliere comandate.

  • Nu sunt permise organizările de petreceri sau orice altfel de activități.

  • Rezervarea este facută exclusiv în scop turistic sau de business.

  • Răspunderea pentru daunele provocate ori tulburarea liniștii publice, este suportată de către turist.

PARCARE

  • Există locuri de parcare private in incinta proprietatii.

CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

  • Asigurăm confidențialitatea datelor furnizate de către clienți. Aceste date sunt folosite exclusiv pentru scopul în care au fost furnizate.

  • Ne rezervăm dreptul de a păstra în baza de date informațiile de contact ale clienților, cu scopul de a le trimite acestora materiale informative și de prezentare a serviciilor oferite, oferte speciale, etc.

RECLAMAȚII

  • Eventualele reclamații vor fi formulate în scris și vor fi depuse în timpul sejurului. Vom încerca să soluționăm operativ toate solicitările.

  • Nu vor fi luate în considerare eventualele reclamații formulate după check-out.